wtorek, 14 kwietnia 2020

Nowe gry online...

Zapraszam do wypróbowania prostej i krótkiej gry edukacyjnej, w której można sprawdzić swoje wiadomości o książce.

Każdy może zrobić swoją grę na dowolny temat, wystarczy się zalogować i pogłówkować.

Ja zrobiłam grę w programie PURPOSEGAMES, ale możecie wykorzystać inne programy.

Pod tym linkiem znajdziesz grę i zagrasz, wystarczy kliknąć TUTAJ
Trzeba dopasować słowa z lewej kolumny do określeń z prawej.




Inna forma zabawy to lubiane was puzzle, do ułożenia których użyłam własnego zdjęcia z wakacji.
Puzzle ułożone w programie Jigsaw Planet.


Wystarczy kliknąć na ten mały obrazek poniżej, by wejść na pulpit do układania puzzli.
Niektóre kawałki są przekręcone, można je obrócić kółkiem na myszce.
preview48piecePszczyna

POWODZENIA!!!

11 komentarzy:

  1. Oooo puzzle, pewnie, że to fajny sposób na dobrą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób je lubi, a ja paradoksalnie nie bardzo mam cierpliwość:-)

      Usuń
  2. Świetne gry, zajęłaś mi parę chwil. Szczególnie w pierwszym, gdzie więcej czasu zajęło mi ogarnięcie, o co chodzi niż rozwiązanie, ale to zdolna ja :D Puzzle też super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, muszę dopisać, co poeta miał na myśli, dzięki:-)

      Usuń
  3. Od piątego roku życia, czyli od bez mala 75 lat, "siedzę w książkach" i od szkoły powszechnej zaczynając [tak się wtedy nazywała późnejsza podstawowa] mógłbym chyba wymienić wszystkie moje bibliotekarki... Nie z nazwiska czy imienia, lata robią swoje, lecz raczej z cech charakteru... i - poza jedną - pisałbym / mówiłbym bardzo sympatycznie i ciepło... Tym kobietom [bo ani jednego mężczyzny w tym zawodzie nie znałem] dostała się w ręce ogromna siła - siła współbudowania ludzkiego charakteru przez mądre [lub głupie] podpowiadanie lektur [na dobre lub na złe]. A że mój zawód wymagał codziennego obcowania z książkami...
    Życzę zdrowia...Zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak, siła, ale i odpowiedzialność:-)
      Dziękuję za ciekawy komentarz:-)

      Usuń
  4. Pod wieczor jak z pewnością pobawie się w te gry :D Na razie tylko zajrzałam co tam sie znajduje pod tym linkiem i zachęciło mnie, żeby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te puzzle interaktywne super!
    Podam te propozycję moim uczniom :0
    Dziękuję.
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję bardzo , może sami także zrobią ?

      Usuń