czwartek, 22 października 2020

Pasowanie pierwszaków

 22 października uczniowie klas pierwszych zostali pasowani na czytelników biblioteki szkolnej.

Uroczystość przebiegała inaczej niż zwykle, z powodu procedur epidemicznych.

Tym razem bibliotekarze zawitali do sal lekcyjnych, dzieci złożyły przyrzeczenie, otrzymały dyplomy i zakładki do książek, wypożyczyły pierwszą książkę. 

Poprosiłyśmy uczniów, by przeczytali książki w domu razem z rodzicami.

Na zakończenie zajęć wszyscy otrzymali kolorowanki z zaproszeniem do szkolnej biblioteki.











11 komentarzy:

  1. Tak sobie myślę - jednak dobrze, że nie mam teraz żadnych spotkań z dzieciakami. Gdy widzę te małe niczemu nie winne buźki w maseczkach - normalnie płakać mi się chce. Ciągle mam wrażenie, że to jakiś dziwny sen, z którego ciężko się przebudzić. Dobrze, że chociaż namiastkę mają normalności, ale nie wierzę, że w psychice to nie zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córeczka ma pasowanie na przedszkolaka 28. października :) Dla dzieci to naprawdę ważny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas pasowanie na ucznia odłożono, bo zbyt dużo rodziców byłoby w szkole...

      Usuń
  3. Kiedyś nie było pasowania na czytelnika biblioteki i w sumie nie pamiętam kiedy tak bardzo zakochałam się w książkach, że teraz nie potrafię bez nich żyć..
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że w Waszym kraju odbywają się już bezpośrednie zajęcia szkolne. Ale martwię się też o ich zdrowie.
    Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło popatrzeć na małych czytelników, ciekawe kogo wciągnie świat książek :). Tylko w tych maseczkach mi ich szkoda. Samej trudno mi wysiedzieć a co dopiero takim maluchom.

    OdpowiedzUsuń