piątek, 3 listopada 2017

Lecimy w Kosmos

Dzisiaj donoszę o niecodziennym zdarzeniu. Przeczytałam niedawno na blogu jednej z internautek o fundacji i czasopiśmie dla dziewczynek. Idea spodobała mi się bardzo i pożaliłam się w komentarzu, że nasza biblioteka nie otrzyma funduszy na dodatkową prenumeratę.
I stał się CUD.
Inna czytelniczka zaoferowała , że zasponsoruje nam to czasopismo, wyobrażacie sobie?
Pani Ewa, którą koleje życia rzuciły daleko od kraju wpłaciła pieniądze na 6 numerów w prenumeracie.
Czasopismo jest dwumiesięcznikiem, jego tytuł: KOSMOS DLA DZIEWCZYNEK , a w podtytule - pismo mądre, piękne, zabawne, dobre i odważne jak jego czytelniczki.
I ja się z tym wszystkim zgadzam. Przeglądałam treść oraz ilustracje bardzo uważnie i wszystkim polecam, nie tylko dziewczynkom...
Znajdziecie tu nie tylko rozrywkę na wysokim poziomie, także dobrą literaturę, elementy popularyzacji wiedzy, przepisy na zdrowe dania, psychotesty, krzyżówki, gry planszowe oraz mały kurs z wiedzy o sztuce.
W wolnych chwilach zaglądam , chociaż nie jestem już małą dziewczynką i cieszę się na następne numery.






Pani Ewo, dziękuję w imieniu naszych czytelników :-)

6 komentarzy:

  1. To bardzo fajnie, że napisałaś i że dla Was również się znalazło dobre serducho, które pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo mi się podoba! Mam nadzieję, że czytelnikom też :)
    To bardzo przykre, że polskie szkoły stać tylko na tablice i kredę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może się nie podobać, już myślę o fajnych zajęciach z wykorzystaniem pisma:-)

      Usuń