czwartek, 19 czerwca 2014

Po Festiwalu w Warszawie

Wróciliśmy z Festiwalu Szkoły z klasą 2.0 w Warszawie. Gościło nas Centrum Nauki Kopernik. W tym roku Festiwal odbywał się w ciągu dwóch dni i podzielony był na części: szkoleniową oraz wystawienniczą.
W dniu szkoleniowym nauczyciele i uczniowie zaproszeni na festiwal uczestniczyli w warsztatach doskonalących, odbywały się spotkania moderatorów i wreszcie zwiedzanie ekspozycji Centrum Nauki Kopernik.
W drugim dniu Festiwalu każda szkoła przygotowała stoisko wystawiennicze i prezentowała efekty całorocznej pracy w programie Szkoła z klasą 2.0
Nowością tegorocznego festiwalu były też wystąpienia uczniów na scenie festiwalowej i zapoznanie publiczności z UFoNami.
Bawiliśmy się świetnie, jeszcze więcej nauczyliśmy się na warsztatach i drogą wymiany doświadczeń z innymi szkołami. Goście naszego stoiska podsunęli nam wiele ciekawych pomysłów do pracy w przyszłym roku.

4 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję udziału w Festiwalu Szkoły z Klasą 2.0. Wspaniała nagroda za Waszą ciężką, całoroczną pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, zobaczyć tyle ciekawych rzeczy i poznać tylu ludzi z pasją w ciągu 2 dni - to niesamowite. Adrenalina jeszcze działa!

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że była to dla Was niesamowita przygoda. Ja w ubiegłym roku po Festiwalu żałowałam tylko jednego, tego, że był on pod koniec roku i ten zapał, który miałam po festiwalu niestety minął do września, ale wspomnienia zostaną na całe życie. Pozdrawiam Cię Asiu serdecznie i dziękuję za zamieszczenie zdjęć z Festiwalu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oleńko, ja dziękuję, że mnie namówiłaś i zaraziłaś zapałem. Było świetnie i wszystkim polecam.

    OdpowiedzUsuń