poniedziałek, 8 września 2014

Kampanie społeczne

Dzień 8 września obchodzony jest jako Ogólnopolski Dzień Dobrej Wiadomości.
Czy zauważyliście, ile złych informacji nas bombarduje ze wszystkich mediów? Słuchając lub oglądając w większości negatywne wiadomości trudno zachować optymizm i pogodne usposobienie. Dlatego też nikt z nas nie lubi otrzymywać telegramów lub telefonów o późnych porach, gdyż kojarzą się ze złą nowiną.
Popieram taki dzień, w którym możemy przeciwstawić się lawinie złych wiadomości.Spróbujmy zastanowić się: co mnie dziś spotkało dobrego, o kim ciekawym przeczytałem, czyj sukces mnie zachwycił, z kim podzielę się swoimi przyjemnymi chwilami.
Napiszcie w komentarzach , co Was spotkało dobrego?

Tego samego dnia obchodzony jest także Międzynarodowy Dzień Walki z Analfabetyzmem, ustanowiony przez UNESCO w 1965 roku.
Wprawdzie od tej pory minęło wiele czasu, w naszym świecie króluje Internet, latamy w kosmos, rozwijają się różne dziedziny nauki, ale ciągle jeszcze co 5 mieszkaniec Ziemi nie umie czytać i pisać, a ci którzy umieją niechętnie sięgają po słowo pisane lub nie rozumieją, co czytają.
Zachodzi obawa, że walka z analfabetyzmem stanie się udziałem jeszcze wielu pokoleń.
(grafika:openclipart)

1 komentarz:

  1. Piłam pyszną kawę w miłym towarzystwie i obejrzałam świetny film!

    OdpowiedzUsuń