poniedziałek, 11 maja 2015

Przygoda z radiem

Jako współautorka bloga BIBLIOTEKA Z KLASĄ zostałam zaproszona do udziału w audycji radiowej programu pierwszego Polskiego Radia "Rozdroża kultury" 4 maja.
Audycja dotyczyła nowego przedsięwzięcia Centrum Edukacji Obywatelskiej pod nazwą Ogólnopolska Noc Bibliotek.
Gośćmi audycji byli także Piotr Pacewicz, pomysłodawca akcji oraz Barbara Maria Morawiec, redaktor portalu LUSTRO BIBLIOTEKI.
Poproszono mnie o wypowiedź na temat sposobów przyciągania czytelników do biblioteki, zachęcania do czytania książek i współpracy z instytucjami kultury.
Tremę miałam ogromną, w ustach sahara i chociaż napisałam na kartce plan wypowiedzi i tak z wrażenia zapomniałam o połowie tego, o czym zamierzałam powiedzieć.
A oto link do nagrania audycji:
http://www.polskieradio.pl/24/15/Artykul/1435530,Tajemnica-magia-i-duchy-Noc-bibliotek-pelna-niespodzianek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz