czwartek, 14 czerwca 2018

Jak czytaliście w drugim półroczu?

6 komentarzy:

  1. Tak jak pisałam nie wyobrażam sobie nie czytać
    Obecnie przechodzę fascynację kryminaľami JOANNY Bond
    N7ESAMOWITE
    NOCE ZARYWAM
    POZDRAWIAM
    https://londynsrondyn.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryminały lubię, ale do Bondy jeszcze nie dotarłam...

      Usuń
  2. Około 10 książek na semestr na dziecko, dobry wynik. Sama mniej więcej tyle czytam (ok. 20 rocznie, bywa że dobiję do 30, ale rzadko, bo ja prócz książek czytam wiele innych rzeczy, np. blogi słowem pisane). Z tym że obiecałam sobie, że co roku przeczytam kilka poważniejszych lektur, a nie tylko beletrystykę pisaną płaskim językiem, bo czytanie byle czego niestety nie wzbogaca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja książek czytam ciągle zbyt mało, bo tez czytam wiele innych rzeczy, prywatnie i zawodowo.

      Usuń