sobota, 20 października 2018

Prace plastyczne uczniów

Zakończyliśmy przyjmowanie prac plastycznych uczniów klas 1-3 w konkursie na portret ulubionego słodziaka.
Napłynęło bardzo wiele prac wykonanych różnymi technikami.
Wybór najlepszych był bardzo trudny, ale udało się wyłonić autorów nagrodzonych i wyróżnionych portretów Słodziaków.
Oto niektóre z nich:

Dzieci wykonały także drugie zadanie w ramach akcji Czytamy ze słodziakami czyli komiksy o przygodach słodziaków.
Prace wykonano techniką rysunku w parach i grupach.


Nagrody zostaną wręczone w dniu głośnego czytania dla klas 1-3 w poniedziałek 22 października.

9 komentarzy:

  1. Przepiękne prace :) Wszystkie zasługują na wielkie uznanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama pamiętam jak jeszcze nie tak dawno tworzyłam takie małe arcydzieła!
    Piękne prace :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ja nie mam takich w szkole, skserujecie mi chociaż zadania?
    Ps. Jestem w 6 klasie, a klasy 1-3 w szkole do której chodzę nie uczestniczą w tej akcji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadania w akcji to narysować komiks o przygodach słodziaków i napisać opowiadanie o dalszych przygodach, jakich nie ma w książce :-)

      Usuń
    2. Tak. Ale nagrody to co? Nie będzie :(

      Usuń