piątek, 8 marca 2019

Dla seniorów

Współpraca z biblioteką miejską obejmuje także występy dla zaproszonych czytelników.
Przygotowywaliśmy już teatrzyk kukiełkowy dla przedszkolaków, teraz przyszła pora na seniorów.
Dzięki mamie jednej z uczennic, otrzymaliśmy gotowy scenariusz skeczu pod tytułem TELEFON SENIORA. Próby trwały około miesiąca w naszej czytelni, przygotowano także wspólnymi siłami laurki dla widzów, bo występ miał się odbyć przy okazji Dnia Kobiet.


Dopisało wielu gości, przybyli także rodzice występujących uczennic.
Oprócz naszego skeczu zaproponowaliśmy gościom biblioteki miejskiej także krótkie przedstawienie KOPCIUSZEK NA WESOŁO, przygotowane pod kierunkiem wychowawcy świetlicy szkolnej.
W przerwie między przedstawieniami starsze dziewczynki wręczały laurki i zakładki do książek.
Na koniec zaprosiliśmy wszystkich do zabawy przy muzyce, jak to bywa na balu z udziałem Kopciuszka...


Nasz występ chyba się podobał, bo widzowie żywo reagowali na dowcipne teksty i otrzymaliśmy burzę oklasków.
Panie z biblioteki zaprosiły także wszystkich na słodki poczęstunek.

12 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia , ależ musiało być sympatyczne to spotkanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszyscy się dobrze bawili:-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Masz rację, a ja miałam większą tremę, niż dzieciaki:-)

      Usuń
  3. Fajny pomysł i atmosfera fajna :) i ważne że coś się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieciaczki są najfajniejszymi aktorami ,bo robią to bez sztucznych uczuć.☺☺Bardzo brakuje mi książek na obczyźnie.Pozdrawiam serdecznie-danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w dodatku dobrze sie przy tym bawią:-)
      Witam serdecznie i zapraszam też na drugi blog, bardziej prywatny:-)

      Usuń
  5. Widać po zdjęciach, że frekwencja dopisała :) Super, że powstają takie inicjatywy.

    OdpowiedzUsuń