wtorek, 17 marca 2020

Sposób na wirusa:-)

Witajcie, czytelnicy i czytelniczki.
Mamy nietypową sytuację - nie tylko nie ma lekcji oraz innych zajęć w szkole, ale nawet biblioteki, kina i inne instytucje kulturalne zamknięte.

Gdy uporacie się z zadawanymi online lekcjami, może zechcecie sięgnąć po coś kojącego.
Propozycja idealna, nawet dla tych, którzy nie przepadają za czytaniem.

Nasz dobra znajoma, pani Gabriela Kotas z Mysłowic przygotowała dla nas niespodziankę.
Nagrała i zamieściła na kanale youtube swoje opowiadania LEKCJE PRZYJAŹNI.
Niektórzy z Was mają te książeczki w domu.

Polecajcie ten filmik innym, sami słuchajcie i dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podobało...

12 komentarzy:

  1. dobrze, że u mnie duzo ksiazek na polce w domu ktore czekaja na przeczytanie
    jak w koncu znajde sie w gronie szczesliwcow i bede siedziec w domu to na pewno nie bede sie nudzic

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciągnęłam się i wysłucham razem z kotek hihi. Aż szkoda, że za stara na konkurs jestem, a kotem rysować nie potrafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Starszym też przydałaby się taka lekcja przyjaźni, czasem wydaje mi się, że nawet bardziej niż dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak co racja - to racja...Chyba teraz mamy wszyscy taką lekcję i to po równo - a co z niej wyciągniemy... to przyszłość pokaże. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za polecenie mojego czytania Asiu :) Zapraszam wszystkich do zabawy i udziału w konkursach, a będzie tego sporo, bo ja się dopiero rozkręcam ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) wspaniałe rysunki dzieci w tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci robiły rysunki po spotkaniach autorskich, także uczniowie z naszej szkoły:-)

      Usuń
  6. Podziwiam Was Panie aktywistki, za to, że Wam "się chce".

    OdpowiedzUsuń