czwartek, 12 maja 2022

Kilka myśli o czytaniu...

 







8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ostatnia myśl o czytaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż ktoś inny powiedział, że życia nie przeżyje się w książkach...

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu nie mam ochoty na czytanie. Sama nie wiem, co mi się stało? 😉.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co myśli, to trzecia superowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Z czytaniem jest różnie, ja miałam kiedyś 2 lata przerwy, nie mogłam czytać nic innego, jak czasopisma...
      Czasami czytam ciągle, czasami tylko przed snem, może i za czytaniem trzeba zatęsknić?

      Usuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Bardzo chętnie czytam - zwłaszcza latem. Zimą zaś wolę oglądać filmy. Nadrabiam kinowe zaległości :) Teraz nadrabiam czytelnicze. Wszystko dlatego, że kocham spędzać czas na zewnątrz. Mam wygodny hamak w cieniu jabłoni, gdzie bujam się i czytam kolejne rozdziały książek. Cudownie spędzony czas, mega relaks!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ja jakoś w plenerze nie mogę się skupić...

      Usuń