sobota, 18 lutego 2017

Zaczytane Walentynki

Okazję do czytania dzieciom można znaleźć wszędzie, więc i Walentynki taką okoliczność stwarzają. Zorganizowaliśmy w klasach młodszych spotkania z książką z okazji Dnia Zakochanych i Zaprzyjaźnionych, które rozciągnęły się na trzy dni, gdyż chętnych było więcej, niż możliwości.
W trakcie spotkań nie tylko rozmawialiśmy o atrybutach Dnia Zakochanych, czytaliśmy legendę o św. Walentym, zabawne wierszyki o patronach naszych imion oraz wierszyki o miłości.
Najmłodszym dzieciom przypomnieliśmy zabawę "Mam chusteczkę haftowaną" - śmiechu było co nie miara.
Uczniowie otrzymali także zadanie, pierwszaki kolorowankę z serduszkami, a uczniowie klas drugich i trzecich wykonali ilustracje do legendy o św.Walentym. Najlepsze prace zostaną nagrodzone i wywieszone na szkolnej wystawie.

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle bardzo fajny pomysł na zorganizowanie czasu dzieciom. :-)
    Podziwiam Twoją pomysłowość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę powiedziawszy, to najbardziej mnie kręci :-)

      Usuń
  2. Cudne to były zabawy Mam chusteczkę... Stary niedźwiedź ... ile przy tym było śmiechu i okazji do nieśmiałego pocałunku. Jeszcze były Cztery kąty i piec piąty 😀 Dobrze że o nich dzieciom przypominasz, bo pewnie już niedługo przejdą do historii tak jak chusteczki z materiału

    OdpowiedzUsuń
  3. Z radością obserwuje iż czytanie stało się trendy. Mój syn wstawia Djęcia z książkami😀 moimi, mimo że ich jeszcze nie przeczytał. To zawsze pierwszy krok do zaczytana😘
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka akcja - selfie z książką, więc wpasował się znakomicie :-)

      Usuń
  4. Będzie miło odwiedzać twój blog. Jest ciekawy i przypomina mi stare czasy, byłam nauczycielem nauczania początkowego ,obecnie mieszkam w Londynie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie także na drugi - Pani od biblioteki :-)

      Usuń