środa, 10 maja 2017

Ilustratorzy na start!

W klasie 2a zorganizowałam zajęcia twórcze plastyczno-literackie. W ramach współpracy z poetką panią Gabriela Kotas, która odwiedzała naszą szkołę dwukrotnie wykonujemy ilustracje do opowiadań dla dzieci, napisanych przez naszego gościa.
Dzieci wysłuchały dwóch opowiadań o chłopcu i jego psie. Pani Kotas planuje wydanie ich drukiem i poprosiła uczniów o ilustracje do swojej książeczki.
Część dzieci wykonuje ilustracje do opowiadania o tematyce świątecznej, a część wybrała temat sąsiedzkiej pomocy w potrzebie.
Dzieciom bardzo spodobały się opowiadania i żałowały, że nie przyniosłam do przeczytania więcej, ale wszystko nadrobimy w innym czasie.
A oto nasza wesoła gromadka:


Ilustracje zostaną dopracowane w domu, a niektóre dzieci chętnie wykonają po dwa obrazki. Najładniejsze prace wybierzemy i wyślemy na Śląsk, może któreś znajdą się w wydanym drukiem zbiorze opowiadań.

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi ilustracjami wykonanymi przez dzieci :) Brawa dla dzieci, że chciały się podjąć zadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były bardzo podekscytowane i bardzo uważnie słuchały :-)

      Usuń
  2. Wypieki na twarzach, mówią same za siebie i już mi żal, że będę musiała wybrać tylko parę ilustracji do książeczki. Bardzo jestem ciekawa efektów tej dzisiejszej pracy :) Pozdrawiam wszystkich Ilustratorów i Ciebie Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, tym bardziej, że widziałam szkice kilku prac:-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To nasz sposób na wyjście do czytelnika:-)

      Usuń
  4. Dzieci pewnie chętnie sięgną po książeczki z własnymi ilustracjami...
    Świetna zabawa
    Gorąco pozdrawiam
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę i cieszę się, że zaglądasz:-)

      Usuń