niedziela, 4 czerwca 2017

Czytanie porusza...

Pod takim hasłem odbyła sie tegoroczna NOC BIBLIOTEK, w której także braliśmy udział, chociaż nie była to noc, ale piątkowe popołudnie.
Atrakcji było co niemiara, od wspólnych tańców, poprzez quizy i zabawy wiedzowe, po pokazy mody i spotkania ze zwierzakami.
Rodzice uczniów i nauczyciele przygotowali słodki poczęstunek. Bawiliśmy się znakomicie, wszyscy zdziwieni, że tak szybko minął czas.
Do akcji przystąpiło w sumie 20 nauczycieli ze swoimi podopiecznymi, przybyło także sporo gości. Miejmy nadzieję, że spotkamy się także za rok, bo biblioteka to nie tylko magazyn książek, ale także miejsce spotkań towarzyskich i zawiązywania przyjaźni...





14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i widać, że dzieci bardzo zadowolone i dobrze się bawiły, a to zachęci do dalszego sięgania po książki i czytania :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że przełoży się to na jakość czytelnictwa...

      Usuń
  2. Świetna Akcja! Widać, że dzieciaki dobrze się bawiły :D
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowo, radośnie a przede wszystkim razem i w ruchu :) Aż przyjemnie popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Klik dobry:)
    Podoba mi się hasło "czytanie porusza". Podziwiam organizatorów takich inicjatyw. Jeśli są tacy nauczyciele i rodzice, to o dzieci można się nie martwić.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że takie akcje przyniosą spodziewane efekty...

      Usuń
  5. Piękna akcja, gratuluję! Efekty będą na pewno!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała akcja, jestem pod wrażeniem :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń