sobota, 16 lutego 2019

Szkolne walentynki

Z okazji Walentynek gościłam w klasach 2b i 3a. Rozmawialiśmy o sposobach obchodzenia tego święta, opowiedziałam dzieciom skąd się wzięło takie święto i jak do nas przywędrowało.
Najwazniejszym elementem spotkań było głośne czytanie legendy o św.Walentym.


Dzieci rysowały później ilustracje do poznanej opowieści.
Ogłosiłam konkurs na najciekawszą ilustrację.
Po wybraniu najlepszych prac wykonawcy otrzymają drobne upominki.


Także w szkole pojawiły się walentynkowe dekoracje i czerwone balony, a uczennice z samorządu uczniowskiego roznosiły po klasach kartki i upominki walentynkowe. Taka walentynkowa poczta funkcjonuje u nas od lat.


A oto kilka gotowych prac - ilustracji do legendy o św.Walentym.

4 komentarze:

  1. Pamiętam jak u mnie było coś takiego w szkole. Lata świetle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim wypadku to epoki świetlne, nawet walentynek nie było:-)

      Usuń
  2. Walentynki walentynki i już jest po walentynkach. Jak byłam w pierwszych klasach szkoły podstawowej to tego nie było, dopiero chyba w okolicach gimnazjum albo nawet technikum dowiedziałam się, że jest lutego dzień zakochanych :D no i dzień kota - 2w1.

    OdpowiedzUsuń