poniedziałek, 25 stycznia 2016

Wyślij kartkę....

Cała społeczność ze Szkoły Podstawowej w Świerżach wspiera swoją bardzo chorą koleżankę z kl. II
w walce z chorobą...

Bernadka (na zdjęciu) obecnie przebywa w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Lublinie.
Zmaga się z ciężką chorobą, potrzebuje wsparcia i motywacji !

MOŻEMY POKAZAĆ BERNADCE, ŻE NIE JEST SAMA !
NAPISZMY KARTKI, LISTY, WYŚLIJMY WŁASNORĘCZNIE WYKONANE UPOMINKI LUB KSIĄŻECZKI!

Adres do korespondencji:

Szkoła Podstawowa w Świerżach
ul. Jana Pawła II 59
22-175 Dorohusk

z dopiskiem : Dla Bernadki
Liczę na Waszą pomysłowość, jeden list lub kartka nie kosztują wiele ani pieniędzy ani czasu, a mogą sprawić tyle radości!
Zachęcam bardzo, ja już teraz idę na pocztę !






2 komentarze:

  1. fajny pomysł z tym wsparciem. niby zwykła kartka, ale jednak to oczekiwanie na każdy kolejny dzień dla osoby chorej znaczy bardzo wiele. Zawsze wspieram - tym razem też to zrobię :) z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja właśnie wróciłam z poczty, wyszperałam śliczną różowa kartkę w różowej kopercie, bo ze zdolnościami plastycznymi u mnie krucho.

      Usuń